Komik Sözler

Komik Sözler

Sevmenin ve sevilmenin bu kadar ucuz olduğu bir ülkede alkol neden pahalı olur ki?

Çalar saatin çalmasına 30 saniye mi var, çeker yorganımı uyurum. Ben prensipleri olan birisiyim.

Allah’tan mal mülk istedim, sanırım mal kısmını yüksek sesle söyledim. Yağdırıyor kurban olduğum.

Facebook hesabın var, niye durum güncellemiyorsun dedim. Abi durumum yok dedi, sarıldık ağlaştık.

Eve hırsız girip, odamın dağınıklığını görse “Biri benden önce davranmış” der geri çıkar, o derece.

Bazen kaçmak istiyorum. Sonra aklıma müge anlı geliyor. Vazgeçiyorum.

Evladım sınav kâğıdına baktım, yazın okunmuyor. Kışın okuyun o zaman hocam.

Bir kızın çantasından çıkanlar ile ıssız adada yeniden hayat kurabilirsiniz.

Aynı hatayı iki kez yapmam ben… En az 5-6 kez yaparım ki iyice emin olayım.

Sabah gözlerimi açtığımda yapmak istediğim tek şey, yeniden kapatmak oluyor.

Leğen kemiği ne doktor bey, fakir miyim ben? Bir daha bakın lütfen küvet falandır o, leğen olsa duramazdım.

Annem namazda yüksek sesle “Allahu Ekber” diyorsa etrafta bakmam gereken bir şey var demektir.

Otursam sıkılıyorum, gezsem yoruluyorum, hiçbir şey yapmasam başım ağrıyor.

Hayat çok zor. Sabah erken kalkman gerekmediği zaman, sabah erken uyanırsın. Hayat böyle de saçma.

Yeni giyilen çoraplarla banyoda ıslak yere bastığım an kaçıp gidesim geliyor buralardan. Çok uzaklara. Öyle dertleniyorum.

Sanki dumanla mesaj yolluyorum, 10 saat sonra cevap veriyor, zahmet etmeseydin.

İlla hayattan bir ders çıkarılacaksa ilk matematiği çıkaralım bence.

Özet çıkarırken size de sanki her yer önemliymiş gibi geliyor mu? Yoksa tek yapan ben miyim?

Zayıf olmak güzel olabilir ama yemek yemek daha güzel.

Bişey sorucam düğünlerde gelen pastayı neden alkışlıyoruz?

Sağlamcı bir yapım var benim. Reklamlarda kirli bir çamaşır görünce çantasından litrelik deterjan çıkaran kadın neyin kafasını yaşıyor olabilir ki.

Filmlerde adam bombayı patlamasına 1 saniye kala imha ediyor. Ben 3 saat olduğunu görsem bile korkudan ülke değiştiririm.

Ben daha çocuk yaşta “geçişli edilgen çatılı fiil” görmüş insanım. Tabii ki tek başıma zorlukların üstesinden gelebilirim.

Fırıncı bak sana sıcacık ekmek veriyorum dedi. Abi nasılsa eve gidince annem bayatları yedirecek dedim. Sarıldık ağlaştık.

Şimdi ki ilişkilerin hepsi aynı SMS paketleri gibi. Bir haftalık paketi olanlar var, bir aylık paketi olanlar var ha bir de her yöne paketi olanlar var, onlar çok ayrı.

Komik Mesajlar

Allah’ım! Vallahi kendim için değil sen annem için şöyle yakışıklı, uzun boylu, esmer, zengin, zengin ve çok zengin bir damat nasip et.

Ben kurduğum hayallerin böyle suya düşüp kaybolacağını bilsem balık olurdum ya.

Bir gün her şey çok yoluna girecek, hepsi düzelecek ve sorunlar geçip gidecek diye çok korkuyorum hayır bünyem alışık değil mutlu filan olurum, kesin hemen hastalanırım ben.

Bazı insanları görüyorum aynı ağaç gibi, tıpatıp. Uzaktan bakıyorsun bir endamlı, bir boylu bir poslu ama yanına gidip bir bakıyorsun ki ne endamı, en boyu bildiğin odun.

Bir gün bir oğlum olursa adını mafya koyacağım, hep mafya babası olmak isterdim zaten.

Artık işler üç şekilde yürüyecek buralarda; bir olması gerektiği gibi, iki olmaması gerektiği gibi ve son olarak da doğru veya yanlış umurumda değil benim canımın istediği gibi.

Telefonumun şarjı %1 olduğunda prize koşarken kendimi, yaralıyı içeriye yetiştirmeye çalışan hemşire gibi hissediyorum.

Taksici ‘3 lira bozuk yok, hakkını helal et’ dedi. Ben de ‘3 liralık daha sür’ dedim. Şuan eve doğru yürüyorum. Fakiriz ama keriz değiliz.

5. sınıftayım babam teşekkür getir bilgisayarını yenileyeceğim dedi, ben de getirdim, geldi f5’ e basıp gitti. O gün bu gündür başarıya küsüm.

Otobüs tıklım tıklım şoför bile ayakta gidiyor, teyze de pis pis bana bakıyor. Lan ayaktayım zaten, ne yapayım öleyim mi teyze ya.

Gün gelir beni mumla ararsın çünkü salaksın telefonla aramak aklına gelmez.

Kışın hava arada bir güneşli olabiliyor ama yazın arada bir kar yağmıyor neden acaba. Kafamda deli sorular.

Eleman yazmış artık bütün acıları içime atıyorum. Ya sen lahmacun musun? Kır pidesi misin sen? Ne acı atması.

Neymiş kendimi çok pozitif hissediyorum. Ya sen gebelik testi misin? Alkali pil misin? Akü müsün? Nesin sen.

Otobüste arkaya doğru yürüyelim diyen adama “yürümek isteseydik otobüse binmezdik diyen genci tebrik ediyorum.

Kızın isminin yanında parantez içinde tanımıyorsan ekleme yazmış ama 4.896 arkadaşı var mübarek mahalle muhtarı.

Kızın boyu 1.50, sen benim sinirli halimi görmemişsin diyor. Ya biz seni göremiyoruz ki hallerini nasıl görelim?

Sevgilimle Everest dağının tepesine çıktık. Hazır çıkmışken terk ettim. Sonuçta her şeyi ‘zirve’de bırakmak lazım.

Bir daha dünyaya gelsem cilalı taş devrinden bu tarafa geçmezdim. İş yok, para derdi yok, gir mağaraya yat uyu. Miss gibi.

Neymiş birini seviyorsak serbest bırakacakmışız. Dönerse bizimmiş dönmezse Hiç bizim olmayacakmış! Güvercin besliyoruz sanki.

Like
Love
Care
Haha
Wow
Sad
Angry
KitapDiyarı
KitapDiyarı
İnsan her şeyi anlatamaz, zaten kelimeler de her şeyi anlatmaya yetmez.

BENZER KONULAR

YORUMLAR

Abone ol
Bildir
guest
0 Yorum
Satır İçi Geri Bildirimler
Tüm yorumları görüntüleyin

Sosyal Medya

786BeğenenlerBeğen
4,129TakipçilerTakip Et
21TakipçilerTakip Et
22TakipçilerTakip Et
55AboneAbone Ol

Günün Kitabı

Editör Seçimleri

Popüler Konular

Son Konular